Bidaiei eta garraioei lotutako erreklamazioak bikoiztu egin dira

0
PRUEBA

Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak COVID19arekin zerikusia duten 386 erreklamazio jaso ditu Kontsumobideren bitartez, eta gehienak bertan behera utzitako garraio eta bidaiengatik aurkeztu dira.

Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Sonia Pérez Ezquerrak, Kontsumobideko zuzendari Olga Santamaríarekin batera, urteko lehen 5 hilabeteetako erreklamazioen eta kontsulten emaitzak aurkeztu ditu gaur, COVID19aren ondorioz ohiko estatistiketan aurreko urteekin alderatuta aldaketak eragin dituzten inguruabar bereziak kontuan hartuta.

Kontsumobiden, kontsumitzaileen informaziorako udal-bulegoetan eta elkarteetan jasotako kontsulten eta erreklamazioen guztizko kopurua joan den urteko aldi berekoa baino txikiagoa bada ere (10.337 erreklamazio 2019an eta 7.593 2020an, eta 20.621 kontsulta 2019an eta 19.093 aurten), nabarmena da garraioekin eta bidaiekin zerikusia duten erreklamazioen eta kontsulten kopuruaren gorakada.

2019ko urtarriletik maiatzera bitarte, 1.642 kontsulta eta 737 erreklamazio jaso ziren 2 gai horien inguruan, eta 2020an, berriz, 5.099 kontsulta eta 1.271 erreklamazio. Gorakadaren ehunekoa, beraz, % 72ra iritsi da bidaien eta garraioaren inguruko erreklamazioetan eta % 210era kontsultetan.