Gaur bertan hasi dira Donostian abiadura handiko geltokia eraikitzeko lanak. Zehazki, topografia-lanak eta okupatu beharreko eremu bat hesitzea izan dira. Horri esker, eraikiko diren Euskal Y-aren hiru terminaletatik lehena izango da ATOTXA.
Azaroan hasiko dira behin behineko oinezkoentzako pasabide bat eraikitzen, Frantzia Pasealekua, egungo geltokiaren eta ondoko hotelaren artean, Blas de Otero plazako etxebizitzen urbanizazioarekin komunikatuko duena. Pasabide goratu horrek irisgarritasuna bermatzeko igogailuak izango ditu, eta egungo pasabidea ordeztuko du; 2021eko udaberritik aurrera itxi eta eraitsiko dute. Egiako lurpeko pasabidea irekita egongo da orain arte. Oinezkoentzako pasabide berria martxan jartzen denean, itxi egingo da, 2021eko udaberria baino lehen.
Ondoren, Tabakalera-Egia aldean behin-behineko geltoki bat eraikiko da, Nestor Basterretxea plazatik sartzeko. 2022. urtearen hasieran martxan egotea aurreikusten da. Guztira, terminal berriak 7.400 metro karratuko azalera izango du. Estalkiak, bestalde, 5.700 metro karratuko plaza handi bat sortuko du Tabakalera eta Egia auzoa Donostiako erdigunearekin lotzeko.