Euskadiko Turismo Ofizialaren atariko jarduerak susperraldi-adierazle argiak erakutsi ditu COVID-19ren krisiaren ondoren, eta joera hori goraka hasi zen joan den maiatzean.
Oro har, ekaina % 13 hazi da 2019ko aldi berarekin alderatuta, eta % 24 joan den maiatzarekin alderatuta. Susperraldi horren arrazoi nagusietako bat claim-a erabiltzen duen Espainiako merkatuari zuzendutako Euskadiko turismo-sektoreari laguntzeko kanpainaren harrera ona da: «Helmugako gauzak». Bilaketa organikoaren eta sare sozialen bidezko sarbideen xehetasunek berresten dute Espainiako beste autonomia-erkidego batzuetatik datozen bisitariengan kontzentratzen den susperraldirako joera. Izan ere, atarira bilaketa- eta gizarte-trafikoaren bidez sartzen diren bisitari espainiarren segmentuari soilik erreparatuz gero, 2019ko hilabete berean lortutako datuak baino % 17 handiagoak direla ikus daiteke.
Uda honetarako plan nabarmenekin kanpainarako sortutako Landing page (webgune espezifikoa) ekimenak 55.000 bisita baino gehiago izan ditu hilabete baino gutxiagoan. Bisitarik gehienak hedabideen kanpainatik datoz, baina nabarmentzekoak dira, halaber, trafiko organiko handia, bilaketa-emaitzetatik datozen bisitariak, edo soziala, webgunera sare sozialetatik eta gizarte-baliabideen plataformetatik iristen dena.
Turismo-atariaren barruan ordaintzen den landingak 120 plan baino gehiago ditu hain ezagunak ez diren baliabideak ikusarazteko, eta eguneko planetan zentratuta dago, bertako edo inguruko komunitateetako bidaiariek egin ahal izan ditzaten.
https://turismo.euskadi.eus/tu-destino
https://turismoa.euskadi.eus/ongi-etorri
Edukiei dagokienez, aurreko hilabetean bezala, Naturarekin, Euskal Kostarekin eta ibilbideekin lotutako edukiak nabarmentzen dira. Hilabete honetan Planen atala gehitu zaie, Landing pagerako sortutako edukiak biltzen dituena. Izan ere, ekainaren 17an Landing-a argitaratu zenetik, ur-jauzien ibilbidea da, Arabako Haranetako bitxiak, Santa Katalina lorategia, Aramaio, Goierri eta Arrazolako bide berdea dira gehien bisitatzen diren planak, eta bisita kopurua esponentzialki handitu dute. Arabako Errioxa gora egiten hasi den beste atal bat da, saio guztien % 34 gehiagorekin 2019ko ekainean erregistratutakoekin alderatuta.
Azkenik, Euskadiko turismoaren sare sozialetan azken hilabeteetako hazkunde jarraituaren joerari eutsi zaio, eta Instagram sare soziala nabarmendu behar da, hilabete honetan 35.000 jarraitzaile baino gehiago baititu, ekainean 900 alta berrirekin.