Donostiak World Travel Market birtualean hartuko du parte

0
PRUEBA

Donostia presente izango da 2020. urteko World Travel Market birtualean. Hain zuzen ere, Donostia Turismoak Basquetourren eskutik hartuko du parte eta, Donostiaren proposamen turistikoa zabalduko du bertan:

  • Turismo jasangarria
  • Kalitatean eta turismoaren benetakotasunean oinarrituta dagoen oreka
  • 5 ardatz estrategiko jorratzen dituena:
    • Turismo kulturala
    • Gastronomikoa
    • Kirol arlokoa
    • Premiuma
    • Kongresuena

Aurtengo WTMren helburu nagusia turismo-industria berreskuratzen eta berreraikitzen laguntzea izango da, hain zuzen ere behar handiena duen unean. Honela, Donostia Turismoak aukera bikaina izango du:

  • Konexio komertzialak berrezartzeko eta garatzeko
  • Networkingean lan egiteko
  • Marka turistikoa eta turismogunea posizionatzeko