Donostiako Udalak Barkaiztegiko trenbide pasagunea kentzeko protokoloa onartu du

0
PRUEBA

Tokiko Gobernu Batzordeak Donostiako Udalaren eta Trenbide Azpiegituren Administratzailearen (ADIF) arteko Jarduketa Protokolo Orokorra onartu du, Madril-Hendaia lineako 618/880 PKan dagoen trenbide pasagunea kentzeko xedea duena.

Eneko Goia alkateak adierazi duenez, “trenbide pasagune hori kentzeko, ADIFek bere gain hartu behar ditu Udalak beharrezkotzat jo dituen zenbait baldintza, inguru horretan dabiltzan herritarrei eta ibilgailuei ahalik eta gutxien eragiteko”.

Protokolo horrek bi entitateen arteko lankidetzaren oinarrizko eskema ezartzen du, bi fasetan aurreikusitako jarduketa prozesuak koordinatu eta arintzeko.

Lehenengo fasean, ADIFek konpromisoa hartzen du beharrezkoak diren aldez aurreko jarduerak egiteko, trenbide pasagunearen ordezko ibilbideen bidez ibilgailuen trafikoa behin-behinean desbideratzeko. Gainera, Administratzailea trenbide pasagunea babesteko instalazioak kentzeaz arduratuko litzateke, bai eta trenbide pasagunearen itxitura eta itxitura fisikoa egiteaz ere, trenbide plataformara sartzea galarazteko.

Bigarren fasean, trenbide-pasagunea itxi ondoren, ADIFek bere gain hartuko ditu behin betiko bidegurutzearen proiektua idaztea eta obrak burutzea. Horretarako, Hipikako bidean gaur egun dagoen pasabidearen ordez gaineko beste bat eraikiko da. Jarduketa horren aurrekontua 2 milioi eurokoa da eta gehienez ere bi urteko epea ezarri da gauzatzeko.

Bigarren fase honetan, gainera, Udalak konpromisoa hartzen du, dagozkion jarduketak bukatu ondoren, bide berrien, trenbide pasagune berriaren eta haien sarbideen titulartasuna bere egiteko, eta ondorengo mantentze- eta zainketa-obra guztiak bere gain hartzeko.