Aurkeztu dute ‘Alde Zaharra: Merkataritza A-tik Z-ra’ Donostiako Alde Zaharreko merkataritzaren marka berria. Hemendik aurrera, identifikatzaile hori izango da zonaldean lan egiten duten 200 establezimendu baino gehiagoren leloa. Komunikazio-ekintzarekin batera, donostiarrei eta Donostia bisitatzen duten pertsonei zuzendutako kanpaina bat egingo da. Apelazio bat, berriz ere merkataritza tradizionalarekin topo egin dezaten, baina, aldi berean, modernoa, askotarikoa eta interes ukaezineko proposamenekin. Herritarrekin zuzenean hitz egiten duen ekimena da, eta beste retail mota bat aurkitzera gonbidatzen du, ezagutzeko modukoa eta abegikorra, aldi berean.
Kanpainaren aurkezpenean Elena Moreno Eusko Jaurlaritzako Merkataritza zuzendariak hitz egin du, eta «marka-merkataritza» berriarekin, hiri-ekonomiaren eredu berrietan jarraitu beharreko eredu bihurtu dela esan du. «Eta, gainera, benetakotasuna galdu gabe egiten du». «Gune hau merkataritza-polo dinamiko, askotariko, original, moderno, etorkizunekoa eta donostiar guztientzat irekia bezala berraurkitzeko» gonbidapena da. Horregatik, Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak parte hartu eta bultzatzen du ekimen hau, Donostiako Udaleko Ekonomia Bultzatzeko Zinegotzigoarekin, Donostia Shopsekin, Zaharrean, Gipuzkoako Merkataritza Federazioarekin eta Bretxa Merkatuarekin batera.
Zuzendariak prentsaurrekoan azaldu duenez, merkataritzak, pandemiaren eraginarekin eta kontsumo eta banaketa ohitura berrien eraginarekin, egiturazko aldaketa bati aurre egin behar dio. Elena Morenok ziurtatu duenez, kanpaina honek bat egiten du etorkizuneko euskal merkataritzak izan behar duenarekin: lehiakorragoa, erakargarriagoa eta jasangarriagoa. Bere hitzetan, «Merkataritza hiri-ekonomiaren ardatz egituratzailea da, baina baita gure herri eta hirietako bizitza sozialarena ere».
‘Alde Zaharra: A-tik Z-rako merkataritza ‘kanpainak aukera emango die Alde Zaharreko merkatariei 20.000 ale eskaintzeko Donostiako Alde Zaharreko eskaintza komertziala laburbiltzen duen gidan. Turismo Bulegoak eta hiriko kultur ekipamenduek bisitariei eskaintzen dieten informazioaren artean sartuko dute gida hori.
Era berean, eta markak definitzen duen abezedario kontzeptua aprobetxatuz, bezeroei oparitzeko kartel batzuk diseinatu dira. Kartel horiek, inguruan identifikatutako kontsumitzaileak eta benetako merkatariak erretratatzeaz gain, Donostiako jaietako eta folkloreko irudiak jasoko dituzte. Alde Zaharreko kaleek banderolak izango dituzte kanpainaren irudiekin promozioak irauten duen bitartean, eta sormen horiek sare sozialetako sustatzaileek eta sare sozialetako sustatzaileek zabalduko dituzte.