Inguraldek misio komertzial birtuala antolatu du Barakaldoko enpresei Frantzian eta Mexikon negozio-aukera berriak hurbiltzeko

0
PRUEBA

Inguraldek, Barakaldoko Udaleko Garapen Agentziak, merkataritza-misio birtual berri bat egin zuen atzo arratsaldean udalerriko enpresentzat, Frantziako eta Mexikoko merkatuetako negozio-aukeretara bideratuta. Ekimen horretan 20 enpresak hartu zuten parte ¿ Horietatik bost barakaldarrak ¿, eta Elkarrekin Mundura topaketetan parte hartu zuten, Inguraldek eta Meatzealdeko, Enkarterriko, Txorierriko eta Mungialdeko agentziek sustatuta. Bizkaiko Foru Aldundiko Ekonomia Sustatzeko Sailak finantzatu du, Bizkaia Orekan sakonduz proiektuaren bidez.

«Pandemiaren ondorengo garairako trantsizio une honetan, inoiz baino garrantzitsuagoa da kanpoko merkatuak ondo ezagutzen dituzten profesionalen aholkularitza izatea», adierazi du David Solla Ekonomia Sustapeneko zinegotziak. «Testuinguru horretan, oso garrantzitsua da ondo finkatutako irteera-posizioa izatea, eta misio horien bidez, gure enpresak ondo kokatzen lagun dezakegu».

Merkataritza-misioa, oso-osorik online, etorkizun handieneko bi merkatutan oinarritu da. Lehenik eta behin, Florian Vinsonek, Espainia-Frantziar Ganberaren ordezkariak, Frantzian dauden aukerak aurkeztu ditu, hurbiltasun geografikoagatik eta Euskadirekin duen harreman komertzial estuagatik euskal enpresen hedapen-merkatu nagusietako bat baita.

Bigarrenik, Mexikoren kasua aurkeztu da, «Euskal Herriko enpresentzako aukeren herrialdea» delakoan. Fernando Rivadeneyra, Rivadeneyra, Treviño eta de Campo bulegoetako arduradunak esku hartu du. 27 urte baino gehiago daramatza Erdialdeko Amerikako enpresei lege-laguntza ematen.

Hashcode Engineering S.L., Six to Go Solutions S.L., HodeiCloud S.L., Lentitech S.L. eta Innobide Solutions S.Coop. izan dira parte hartu duten enpresa barakaldarrak. Merkatu horiek eta haien egungo egoera hobeto ezagutzeko aukera izan dute guztiek, bai eta izan ditzaketen zalantzei erantzun zehatza emateko ere. Inguraldek bermatzen du merkatu horietan sartzeko edozein negozio-aukera edo aukera bere aholkularitza-taldeak modu eraginkorrean zuzendu eta kudeatuko duela.

Ildo horretan, Garapenek gogorarazi du Elkarrekin Mundura Topaketen helburua «mapamundi» bat sortzea dela, garapen-agentziek enpresa bakoitza hobeto ezagutzeko eta haiekin modu pertsonalizatuan lan egiteko aukera izan dezaten, merkatuak, sinergiak eta aukerak identifikatu ahal izateko. Era berean, nazioarteko merkatuetan elkarrekin lan egin dezaketen eta lankidetzako nazioartekotze-proiektuak diseinatzen dituzten enpresen eta erakundeen sarea sortzeko atea irekitzen da.