Guztira 9 jardunaldi egingo dira Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako eskualdeetan. Topaketen helburua da parte hartzen duen enpresa bakoitzari, – 395 berrikuntza-proiektu (164 Bizkaian, 155 Gipuzkoan eta 76 Araban) programa honetan aitzindariak- eskerrak ematea eta enpresa horiek berrikuntzaren euskal ekosisteman sartu direla egiaztatzea.
Eskualdeko bederatzi topaketetako hirugarrena Laudioko Kasinoan burutu da da, urriak 7an, osteguna, 09:30etan. Ekitaldian egon dira Leyre Madariaga, Eusko Jaurlaritzako Eraldaketa Digitalaren eta Ekintzailetzaren zuzendaria eta Gotzon Bernaola, Innobasque-Berrikuntzaren Euskal Agentziako enpresa-berrikuntzako koordinatzaile nagusia.
Hirugarren topaketa honetan Aiaraldea inguruko 13 enpresek jaso dute akreditazioa beren produktuetan edo negozio-prozesuetan (fabrikazioa, logistika, merkaturatzea eta administrazioa eta finantzak) berrikuntza sustatzeko neurriak ezarri eta dagoeneko merkatuan duten kokapena hobetzen duten emaitzak lortu ondoren.
Jardunaldian, Eusko Jaurlaritzaren Hazinnova zerbitzuaren, SPRIren eta Innobasqueren ordezkariez gain, proiektu hauek abian jartzeko aholkularitza eman duten tokiko eragileak ere bertan egon dira ETEekin batera: Laudioko Udala, Zornotza, Arabako Merkataritza Ganbera eta Elikadura Klustera.
Saria jaso duten enpresak hauek izan dira:
1. Destilerías Manuel Acha S.A.
2. E-BLOCK ENERGY TRADE S.L.
3. Aiaraldea Kultura eta Komunikazio Elkartea S.Coop.
4. Autocares Sobron S.L.
5. Gometegui Industrial S.L.
6. Grafik Sarea S.Coop.
7. Imegar S.A.
8. Iza Ascensores S.L.
9. Lor-Kun S.L.
10. Servicios Integrales de Rótulos Nervión S.L.
11. Talleres Abasolo S.A.
12. TECNICOS DEL CONFORT ELECTRICO S.L.
13. Uriarte Iturrate S.L.
Hazinnova aitortzak jarduera berritzaileetako euskal ETEei
Irailaren 23tik azaroaren 18ra 342 ETE euskaldunek enpresa berritzaile gisa Eusko Jaurlaritzako Garapen Ekonomiko, Jasangarritasun eta Ingurumen Sailaren akreditazioa jasoko dute, SPRI Taldeak eta Innobasquek kudeatzen duten Hazinnova programan parte hartu ondoren. Akreditazio honek enpresek euren jardueretako arlo desberdinetan berrikuntza ezartzearen balioa aitortzen du.
Enpresa txiki eta ertainek berrikuntzaren alde egin duten lana funtsezkoa izan da Euskadi lehen aldiz berrikuntza-indizean Europar Batasuneko batez bestekoaren gainetik egon dadin (103,6 EBko 100 aldean), Eskualdeko Berrikuntzaren Taula 2021 delakoaren arabera. Lurralde gisa lortu den berrikuntza maila alturaren aitortza hau Euskal enpresek egiten duten lan handiaren ondorio da, Hazinnovako programan parte-hartu duten ETEak bezala, besteak beste.
Hazinnova jardunaldien egutegia:
– Durango, irailak 23
– Tolosa, irailak 30
– Llodio, urriak 7
– Gasteiz, urriak 14
– Azkoitia, urriak 21
– Irun, urriak 28
– Barakaldo, azaroak 4
– Bilbo, azaroak 11
– Zamudio, azaroak 18
Hazinnova programa
Hazinnova programak 2,4 milioi euroko aurrekontua du. Berrikuntza ez-teknologikoan espezializatutako aholkularitza eskaintzen du, negozio-prozesuetan, produktuetan edo alor berritzaileetan berrikuntza dakarten mikroproiektuak dituzten ETEentzat: fabrikazioa, logistika, merkaturatzea eta administrazioa eta finantzak.
Hazinnova berrikuntzan hasten ari diren enpresei zuzenduta dago; proiektu puntualetan (50 orduko aholkularitza), denbora mugatuan zehar (3 hilabete) eta bere jarduera-eremuan eragin handia duten proiektuetan dihardu. Finantzazia %100ekoa da, aldez aurretik dagokion lizitazio publikoa lortu duten aholkularitza enpresen artean egindako hautatutako aholkulariari ordainduz.
Hazinnova doako aholkularitza eta bidelaguntza zerbitzua da, enpesa bakoitzari lana antolatzeko edota produktu eta zerbitzuak merkaturatzeko modu berriak ezartzera bideratuta.
Hazinnovari esker aholkua ematen zaie helburu hauek dituzten berrikuntza-mikroproiektuei:
– enpresaren kudeaketa ekonomiko-finantzarioa eta estrategikoa hobetzea eta errentagarritasuna kontrolatzea.
– ekoizpen-prozesuak hobetzea eta enpresaren produktibitatea, kalitatea, jasangarritasuna edo segurtasuna handitzea.
– pertsonen kudeaketa hobetzea eta haien konpromisoa eta motibazioa areagotzea.
– bezeroen ezagutza, arreta edo leialtasuna hobetzea eta merkatu-kuota handitzea.
– hornikuntza edo banaketa-katea hobetzea eta bezeroei zerbitzua emateko edo hobetzeko gastuak eta epeak murriztea.
– administrazio-prozesuak berriz diseinatzea eta enpresaren eraginkortasuna hobetzea.
– produktu/zerbitzuak (berriak edo lehendik daudenak) merkatu berrietara egokitzea (nazionalak, nazioartekoak edo sektore berriak), edo enpresaren marketina egokitzea eta merkatu geografiko edo bezero-segmentu berrietara iristea.
– produktuei dagozkien irtenbideak identifikatu eta ezartzea, negozio-bolumena handitzeko.
Informazio gehiago:
Elena Velasco
T. 615 768 801
Ane Zulaika
T. 676 545291