Sare sozialak erabili ohi dituzten Barakaldoko herritarrak udalerriko biztanleen % 49,6 dira dagoeneko (2020an baino % 6 gehiago), Inguralderen Behatoki Sozioekonomikoak azaroko azken astean egindako txostenean jasotako datuen arabera. Gehienak (% 39,9) Facebooken harpidetuta daude, Instagramen atzetik (% 31,6), baina azpimarratzekoa da sare sozial honetan azken urtean erabiltzaileen kopurua nabarmen igo da eta Twitter aise gainditu du (% 15,8).
Azterketa udalerriko barruti guztietako 800 pertsonari egindako telefono-deien bidez egin da, eta udalaren web-orriari ere egiten dio erreferentzia. Web orri horren erabilera-maila % 24,7koa da, -Udalaren tresna digitalen artean altuena-, 6,60ko balorazioarekin.
Udaletako sare sozialen kasuan, Barakaldok orrialde aktiboak ditu lau plataforma nagusietan: Facebook, instagram, twitter eta youtube. Inkestatutako pertsonek gehien ezagutzen dutena facebook kontua da (% 16,7), ondoren instagram (% 8,5), twitter (% 7,9) eta youtube (% 2,8).
Balorazioari dagokionez, udal-instagramak jaso du notarik altuena (6,99), eta ondoren datoz youtube kanala (6,83), facebook kanala (6,60) eta twitter kanala (6,46). Gehienek (% 57,6) diote sareetara aisia-kontuengatik sartzen direla, eta % 47k politika-gaietan interesa dutelako sartzen dira.
Txostenak ohiko komunikazio-bideak ere aipatzen ditu, InfoBarakaldo udal-egunkaria, hain zuzen ere. Kasu horretan, inkestatutako pertsonen % 82,8k adierazi du argitalpenaren berri duela, eta 6.75ekin baloratu du.
Txostenaren datu orokorrenek erakusten dute, halaber, erabiltzaileek batez beste 1,47 ordu igarotzen dituztela egunean sare sozialetan, eta telefono mugikorra 1,68 orduz erabiltzen dutela ahots-deiak ez diren ekintzetarako. Azkenik, batez beste 57 minutu igarotzen dituzte egunean tabletak edo ordenagailuak erabiltzen, lan-jardueraz bestelako helburuetarako.