Urdin Break-ek industria eta moda sektoreari aplikatutako ehun-produktu berritzaileak eskaintzen ditu

0

Urdin Break konpainiak bere bezeroei bidaltzen dien produktu bakoitza sormenaren aldeko apustu bat da, eta hori da bere arrakastaren gako nagusietako bat. Donostiako enpresak industria-ehunaren eta modaren sektoreari ikuspegi eta originala ematea lortu du, jasangarritasuna sortzeagatik eta gizarteari balioa emateagatik nabarmentzen diren hainbat produktu eskainiz. Horretarako, 3D diseinuko softwarea, IOT, nanoteknologiako produktuak eta bezeroei eskariaren arabera eskaintzen dizkien produktu % 100 konpostagarriak edo birziklatuak erabiltzen ditu.

Konpainia honek eskaintzen duen zerbitzua beren “bazkideen posizionamendu estrategia eta prezioak zorrotz errespetatzean oinarritzen da”, azaltzen dute. “Kanal anitzeko banaketa selektiboa garatzen dugu, salmenta iraunkorrak lortzeko». Europa eta Latinoamerika dira gure merkatu nagusiak”, adietazten dute bere arduradunek. Hain zuzen ere, iraunkortasunarekiko eta birziklatutako produktuekiko duten errespetua da haien bereizgarrietako bat. “Abangoardiako teknologia aplikatzen eta bultzatzen dugu jantzietarako eta eguneroko erabilerarako, gizartean jasangarritasuna eta balio erantsia sortuz”, azpimarratzen dute.

Enpresaren funtzionamendu-prozesuari dagokionez, “funtsezko bezeroen” bilaketarekin hasten da. Bezero horiek beren negozio-bolumenaren % 80 osatzen dute, eta horietara bideratzen dute beren merkataritza-estrategia. Behin beren helburu komertziala lortzen dutenean, beren produktuen merkaturatzean kontzentratzen dira. “Material adimendunak (iragazgaitzak, isolatzaileak), nano-kapsularatzea/nanoa zuntzak, konpostagarriak, birziklagarriak, tradizionalak… ekoizten ditugu eskariaren arabera”, berri ematen dute Urdin Breaketik.

Konpainiak bere zerbitzu pertsonalizatu hau osatzen du, bezeroei esperientzia handiko profesional-talde bat eskainiz, bezeroen gogobetetzea zentralizatu eta jarraipena egiten duena eta bazkideekin komunikatzen dena. Gakoetako bat bidalketen logistika kontrolatzea da, eta, horretarako, konpainiak ‘stock-a’ eta atez ateko eskaeren eskura ematea ere kudeatzen du. “Gure merkatu nagusiak Europa eta Latinoamerika dira, merkatu-segmentuaren arabera”, diote bere promotoreek.

“Hasierako ideiatik edo konpondu beharreko arazotik abiatuta, diseinu funtzionala egiten dugu, material egokienak hautatuta. Elementuak patroitu eta prototipatzen ditugu, eta zehaztapen tekniko, estetiko eta ekonomikoekin bat datorren produktua lortzen dugu”, azaltzen dute. “Materialen kudeaketaz eta gure tailerretako fabrikazioaz arduratzen gara, logistika salmenta-punturaino kudeatzen dugu, edo, industria-produktuen kasuan, instalazioa ere egiten dugu”.

www.urdinbreak.com

Urdin Break