Miru Studiok errealitate irauli nahi du bere bideojoko casualekin

0
PRUEBA

Bideojokoak gero eta irmoagoa den aisialdirako apustu sendo gisa finkatu dira. Gaur egun dagoeneko 15,9 milioi zalek gozatzen dute munduan zehar horrelako ikus-entzunezko edukiekin. Miru Studio startupak, goraka doan merkatu horretaz jabetuta eta horri begira, errealitate birtualeko gailuetarako bideojoko casualak ekoizten ditu.

“Merkaturako potentziala duten ideiak eta joerak identifikatzen ditugu, eta barne-prozesuak optimizatzen ditugu arrakasta izango duten bideojokoak ekoizteko”, azatzen dute Eneko Barandiaran eta Manex Darceles, bere promotoreak.

Bere proposamen birtualaren punturik erakargarriena bideojokoetan eskaintzen duten interakzio handia da. Izan ere, bere lehen sorkuntza Finger Gun da, errealitate birtualeko lehen Shooter’-a, eskuen jarraipenerako teknologiarekin jolasteko diseinatua. Joko honek Quest de Ocules betaurrekoak eta Hand Tracking teknologia erabiltzen duitu ditu, eta hauen bidez, jokalariak bere eskuekin egiten dituen mugimenduak antzematen dute eta keinua interpretatzen ditu adierazten zaionaren arabera. “Jokalariak kontrolatzailerik gabe jokatzen du, bere esku biluziak dituelarik”, adierazten dute.

Enpresa gazte honen filosofia hasierako garapen handirik behar ez duten jokoak garatzean oinarritzen da, eta horrek aukera ematen die test momentura laster igarotzeko. Aukeratutako proba-taldeetan jokoa nola jasotzen den ikusita, Miru Studioko sustatzaileek erabakitzen dute bideojokoa merkaturatzeko denbora eta diru gehiago inbertitzea merezi duen ala ez. Zehazki, bere lana ‘casual’ deitutako jokoetan zentratzea erabaki dute. Joko horiek ez baitute trebetasun handirik edo dedikazio handirik eskatzen erabiltzailei, eta ere berean eta ez dute eskatzen historia bat, gehiegi landutako testuinguru bat. “Horrek aukera ematen digu hainbat ideiaren artean arin ziklotzeko, beharrezkoak ez diren garapenak saihesteko eta, horrela, produkzio-katea optimizatzeko”.

Zentzu horretan, donostiar startup-aren apustua “inork jokatu nahi ez duen joko batgaratzeko arriskua minimizatzen” lagunduko dieten tresnak eta metodologiak garatzea da. Horrekin batera, bere diotenez bere produktu-prozesuak Aurrera eramateko “zenbait baliozkotze-urrats estandarizatzen ditugu: lehen ideiatik gure jokoak argitaratu arte. Badakigu jolasak merkatuan  abiaraztea arriskutsua dela, eta, beraz, arrisku hori gutxitzeko tresnak garatzen ditugu”.

Bere proiektuak aurrera eramateko, enpresak profesional sutsu eta trebeak ditu. Ildo horretan, honako hau ziurtatzen dute konpainiatik: “Adeitsua, inklusiboa eta gardena den lantoki bat sustatzen dugu, kide bakoitza hazi ahal izateko, bai profesionalki, bai pertsonalki”. Horrez gain, “Miru Studio ez da bideojokoen estudio hutsa, trebakuntza-jarduera erakargarrietan parte hartzeko aukera ere eskaintzen diegu gure langileei”, azpimarratzen dute bere arduradunek.

info+: mirustudio.eu