F4F » Expo Foodtech-en edizio berriak elikagaien sektoreko berrikuntza teknologikoaren ibilbide-orria markatuko du

0
PRUEBA
  • Danone, Coca-Cola, Pascual, Campofrío eta Eroski bezalako nazioarteko enpresetako buruzagiek elikagaien eta edarien sektorea iraultzen ari diren joera teknologiko berriak aurkeztuko dituzte.

F4F – Expo Foodtech, hurrengo edizioko nobedadeak gaur aurkeztu dituenak, Bilbo berriro ere elikagaien industriaren munduko hiriburu bihurtuko du.Maiatzaren 16tik 18ra. Elikagaien industriarako mundu mailako ekitaldi teknologikoak 7.000 profesional baino gehiago bilduko ditu elikagaien eta edarien sektoreko digitalizazioaren etorkizuna aztertzeko. bezalako enpresetako liderrakCoca-Cola, Danone, Pascual, Campofrío eta Eroski, nazioarteko beste enpresen artean, industriaren bide orri berria definitzen ari diren automatizazio, robotizazioa, Adimen Artifiziala eta berrikuntza estrategien azken joerak aurkeztuko ditu.

Eusko Jaurlaritzako Nekazaritza, Arrantza eta Elikagai Politikako sailburuordeak, Bittor Oroz Izagirre, F4F – Expo Foodtech-ekin bere ilusioa erakutsi du:»Oso begi onez ikusten dugu Euskadin elikaduraren sektoreko erreferentziazko ekitaldia, kontsumitzaileen erronkei erantzuteko azken joera, teknologia eta soluzioen ezagutza dakarrena”.

Bere aldetik,Ainara Basurko, Bizkaiko Foru Diputatuaren Ekonomia Sustapenerako Foru Diputatuak nabarmendu du “F4F – Expo Foodtech ospatzeak Euskadi eta Bizkaiarentzat suposatzen duen aukera izugarria, sinergiak sortzen laguntzeko eta eskualdeko proiektuak eta talentua erakartzen jarraitzeko”. Hala baieztatu du Bilboko Udaleko Ekonomiaren Garapen, Merkataritza eta Enplegu Arloko zinegotziak., Xabier Ochandiano:“Oso proiektu garrantzitsua da gure hiriarentzat. Duela hiru urte F4F – Expo Foodtech-en aldeko apustua egin genuen eta ez ginen oker. Bilbon bolumena eta espezializazioa uztartzen dituen kongresu bakarra da”.

“ICEXentzat, F4F – Expo Foodtech plataforma bikaina da Espainiako elikagaien industriaren ekosistema berritzailea mundu osora proiektatzeko, Espainiako Foodtech Nation gisa dugun potentziala aldarrikatuz.”, nabarmendu duMaria Naranjo, ICEXeko Elikagaien Industriako zuzendaria.
Gainera,Javier Duenas,F4F – Expo Foodtech-eko presidentea eta Campofríoko zuzendari nagusia, azpimarratu du“Bizitzen ari garen une gakoa, inflazioaren gorakada, biztanleria zahartzea areagotzea, gero eta kontsumitzaile informatua eta erronka handiei aurre egiteko irtenbide handien beharra. Sektore pribatuaren eta publikoaren arteko elkarlana funtsezkoa da, elkarrekin baliabideak arduraz erabili ahal izateko”. Zentzu honetan,Sergio Fabregat, F4F – Expo Foodtech-eko zuzendaria, Sektoreak bizi duen erronka handien momentu honi aurre egiteko, automatizazioa, robotika eta 4.0 teknologia berriak funtsezkoak direla azaldu du. Horregatik da,“automatizazioa, prozesatzeko teknika berriak, belaunaldi berriko osagaiak eta iraunkortasuna izango dira F4F – Expo Foodtech-eko 6 auditorioetako gai nagusietako batzuk. Guztiak pentsatuta sektoreko profesionalek euren eguneroko erronkak eta irtenbideak aurki ditzaten”.

Goi-mailako zuzendariek elikagaien industriaren erronketan sakonduko dute

Kongresua Food 4 Future World Summit, F4F – Expo Foodtech-en esparruan ospatuko dena elkartuko da450 nazioarteko aditu Sektoreko produkzio-planten eraginkortasuna hobetzeko arrakasta-kasuak, elikadura produktuen joera berriak aurkeztuko dituzte eta industriak datozen erronkei aurre egiteko erantzunak emango dituzte. Etorkizuneko erronketako bat 2050. urterako ia 10.000 milioi pertsona elikatzea izango da, garapen ekonomikoa sustatuz eta klima neutraltasunerantz aurrera eginez.Coloma itsasoa, Heura-ko zuzendari nagusiarekin bateraY.C. choi, VP eta Europako Garapen Batzordeko (EDB) buruak, erronka horretan sakonduko du, irtenbide berriak aztertuz, hala nola, berrikuntza teknologikoa jatorri begetala duen haragian, elikagaien hondakinen murrizketa eta eguzki energiaz elikatzen diren ongarriak, beste proposamen batzuen artean.

Hain justu, industria teknologiarekin batera produktuak pentsatzeko modu berri batekin esperimentatzen ari da. Eremu honetan,Maria Camacho,Danone Españako marketin-ordezkaria,etaAlexander Gonzalez,Pascualen I+G zuzendariak, esne-sektorea nola eboluzionatzen ari den sakonduko du iraunkortasunera, landare-oinarritutako esne-alternatibekin eta aurrerapen teknologikoek emandako pertsonalizaziora bideratutako berrikuntzekin.

Gainera, egungo testuinguruan, lehengaien hornikuntzaren arazoa, energia-kostuen igoera eta eragin geopolitiko eta demografikoak kontuan hartuta, berrikuntzak zeresan handia izango du. Goi mailako adituakJonathan Berger, CEO The Kitchen;Andy Zynga, EIT Food-eko zuzendari nagusia,Paulo Silveira, FoodTech Hub Latam-eko zuzendari nagusia eta sortzailea,Henrik Stamm, Food system change investor en Blendhub, y Adam Lyle, Padang & Co-ko presidente exekutiboak, sektoreak dituen erronkei aurre egiteko berrikuntza nola ezinbestekoa den hausnartuko du.

Digitalizazioa industria sustatzeko

Industrian digitalizazioa aplikatzeak, prozesuen automatizazioak eta datuen azterketak hornikuntza-katea eta bezeroaren esperientzia hobetzen lagunduko dute, baita kostuak aurrezten eta eskaerak eta entregak arintzen ere.Oriol Folgera, Coca-Cola-ko Operational Excellence Iberia zuzendaria, etarobert delgado, Mobile Lean-eko zuzendari nagusiak, fabrikak ingurune jasangarri bihurtzea helburu duen konpainiak, digitalizazioa elikagaien industriaren lehiakortasuna nola eraldatzen eta hobetzen ari den aztertuko du. Bere aldetik,Maria Paredes Ramos, Estrella Galicia-koa, etaCarole Tonello,Hiperbaric-eko zuzendari komertzialak, besteak beste, adimen artifizialaren erabilera, merkataritza elektronikoaren hazkundea eta teknologia mugikorren hedapena bezalako joera teknologikoek erabateko eragina duten elikagaien etorkizunean nola eragiten duten sakonduko du.

Elikagaien sektorerako beste alderdi garrantzitsu bat kontsumitzaileen portaera berria da. Alderdi honetan,Javier Duenas, Campofrío-ko zuzendari nagusiarekin hitz egingo duJorge Tejero Lorenzo, Elikadura Pertsonaletik, industriak nola eskain ditzakeen balio-proposamen pertsonalizatuak osasunarekiko kontzientzia handiagoarekin, erabiltzaileen hobespenekin eta jaten ditugun elikagaiei erantzuteko. Ildo horretan berean,Rose Carabel,Eroskiko zuzendari nagusia, eta Cedric Pantaleon,Danone Spain-ko Salmentako presidenteordeak, mundu global eta digital batean elikagaien erosketa esperientzia berriak nola egiten duen beharrezkoa den balio-proposamen bereziak eskaintzeko erosketa-eredu berriak bilatzea aurkeztuko du.

Rogelio Pozoren hitzetan, Food 4 Future World Summit kongresuko zuzendaria eta AZTIko zuzendari nagusia,“Food 4 Future World Summit industriako munduko kongresu handienetako bat da dagoeneko. Edizio honetan 150 ordu baino gehiago arrakasta kasu, konponbide eta proposamenez izatea espero dugu, maila goreneko profesionalen eskutik”.

Informazio gehigarria