Euskal Autonomia Erkidegoan mugikortasun jasangarria biziberritzeko eta trenbide-ondarea zaintzeko baterako ahaleginean, Gipuzkoako Foru Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzak, Euskal Trenbidea Sarearen bitartez, asmo handiko birgaitze-proiektu bat iragarri dute, Urolako Bide Berdea osatuko duena, Zumarraga Zumaiarekin lotuz 4,15 Km-ko luzera izango duen tarte berri baten bidez (Iraeta-Narrondo). Gipuzkoan dagoen bidegorri-sareari beste lau kilometro gehituko zaizkio, Urolako trenbide zaharraren Zestoa eta Zumaia arteko zatia Bide Berde bihurtuko dutenak. Horretarako, proiektuak 5,75 milioi euroko inbertsioa du guztira, eta 30 eta 32 hilabete arteko epea obra egiteko.
Proiektu hori Turismo Jasangarritasuneko bigarren Lurralde Planaren parte da Euskadirentzat. Plan hori Next Generation funtsek babesten dute, eta Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren eta Espainiako Gobernuko Industria eta Turismo Ministerioaren arteko lankidetzaren emaitza da. Plan hau osatzen duten 12 proiektuen artean, Gipuzkoak, Gipuzkoako Foru Aldundiak bultzatuta, 2,56 milioi euroko aurrekontua izan du.
Hiru deialdietan, Euskal Autonomia Erkidegoak 80 milioi euro jaso ditu guztira Next Generation funtsetatik, Jasangarritasun Turistikoko Planen eta Plan Turistiko Nazionalen programarako. Funts horiek 34 proiektutan banatu dira, eta horietako gehienak gauzatze-prozesuan daude. Plan horien barruan, Gipuzkoako Foru Aldundiaren Bide Berdeen proiektuak hura osatzen duten ekintzen aniztasuna eta sendotasuna adierazten ditu adibide gisa. Proiektu horretan, bide berdeek garapen turistiko jasangarrirako eskaintzen dituzten aukerak identifikatu dira, lurraldearen gizarte-kohesioari lagunduz.