«EKINN San Sebastián» ekimenaren bigarren edizioak kultura ekintzailea eta belaunaldi aniztasuna azpimarratzen ditu tokiko merkataritzan

0

Gaur, Reale Arenan, EKINN San Sebastianen bigarren edizioa ospatu da, kultura ekintzailea sustatzeko ekitaldia, aurten tokiko merkataritzan oinarritua. Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Javier Hurtado izan da ekitaldiaren hasierako ekitaldiko protagonista, eta merkataritzaren arloan belaunaldien artean dauden aldeak ulertzearen garrantzia azpimarratu du. Ebatsia, parte hartzen duten gazteei beren kontsumo-ohiturei buruzko galdera zuzenak eginez, belaunaldi desberdinek tokiko merkataritzarekin duten harremana eraldatu duen bilakaera digitala azpimarratuz.

«Gaur egun gizarte mosaiko batean gaude, non bost belaunaldi bizi diren gaitasun digital desberdinekin eta tokiko merkataritzarako ikuspegiekin», azpimarratu du sailburuak. «Merkataritzaren munduarekiko harremana asko aldatzen da belaunaldien artean, eta funtsezkoa da aniztasun hori ulertzea merkataritza-ekintzailetza bultzatzeko. Kontsumitzaile berrien erronkei buruzko ikerketaren arabera, gazteen erdiak baino gehiagok webgune eta sare sozialetan egindako iruzkinak eta aipamenak hartzen dituzte kontuan erosterakoan. Zuetako 10etik 4k diote prest daudela produktu jasangarri batengatik gehiago ordaintzeko, eta ingurumena gogoan duzue kontsumoan. »

Javier Hurtadok egungo belaunaldiaren aldakortasunean jarri du arreta, ingurune digitalizatu batean hazi baita eta lineako zein lineatik kanpoko erosketak egiteko trebetasunak baititu. Era berean, nabarmendu du egungo gazteek jasangarritasuna eta ingurumen-inpaktua bezalako faktoretzat hartzen dituztela erosketak egitean, pentsamolde kontzienteagoa eta arduratsuagoa agerian utziz.

Batxilergoko, lanbide-heziketako eta unibertsitateetako ikasleei zuzendutako egun erdiko jardunaldiak berrikuntza eta bereizketa izan ditu ardatz, merkataritza-ekintzailetzaren arrakastaren giltzarri gisa. Parte-hartzaileek tokiko ekintzaileen testigantzak entzuteko aukera izan zuten, tartean CHOC ARTE, IONE IRURETAGOYENA, BOTELLI eta LOCO POLO, merkataritza-ekintzailetzarako bidean beren esperientziak eta erronkak partekatu zituztenak.

Saioari amaiera emateko, showroom bat bisitatu dute, eta parte-hartzaileek Realaren dendak eta instalazioak gertutik ezagutu dituzte. Ekitaldi honek gazteen eta tokiko ekintzaileen arteko lotura indartu du, merkataritza-eremuarekin lotutako enpresa-ekimen berriak sustatzeko ingurune egokia eskainiz.