Biztanleriaren zahartzeak eta osasun-zerbitzuen eta zerbitzu soziosanitarioen egoerak errealitate berri bati egokitzera behartzen dute gizartea. Izan ere, gero eta ohikoagoa izango da arazo kronikoak eta behar konplexuagoak dituzten pertsonak aurkitzea. Testuinguru sozial horretan sortu zen Ubikare 2006an, behar duten pertsonei zaintza pertsonalizatuak, profesionalak eta iraupen luzekoak eskaintzeko.
Enpresa bizkaitarrak NAIHA softwarea garatu du, “adineko eta mendeko pertsonen kudeaketa eta zaintzari irtenbide digital eta integrala emateko tresna gisa. NAIHAren teknologiak zaintzen duten pertsonen lana errazagoa eta eraginkorragoa egiten du, eta horrek adinekoak hobeto zaintzea eta familien zaintza-gainkarga txikitzea eragiten du”, Ubikareko CEOak, Angel Diezek, adierazi duenez.
“Gizarte- eta osasun-ezagutza eta etxeko zerbitzuen esperientzia batzen ditugu, abangoardiako garapen teknologikoarekin eta erabilgarritasunarekin” azpimarratu du Diezek. Izan ere, “kalitate eta segurtasun prozesuak betetzen dituen teknologia da, adibidez, AEMPS Sendagaien Espainiako Agentziaren ziurtagiria”. Eta, gainera, teknologian liderrak diren erakundeek, hala nola SPRIk eta sektore soziosanitarioko eragile nagusiek, baliozkotu dute. Software honen bidez, “garapen teknologikoen abangoardian egoteaz gain, hemen dagoen profesional gabeziaren aurka borrokatzea da enpresaren helburua, oztopo handia izango baita arreta sozial eta sanitarioan”, azaldu du Ubikareko CEOak.
Nazio mailan egiten du lan, baina laster aurreikusten du nazioarteko merkatuetan irtenbideak ematea, irismen zabala baitu: “NAIHA gizarte- eta osasun-sektoreko eragile guztientzako tresna da: zaintzaileen agentziak, etxez etxeko laguntza-zerbitzuak, telelaguntza-zerbitzuak, eguneko zentroak, egoitzak eta osasun-zerbitzu pribatuak eta zentro medikoak”, dio Angel Diezek. Are gehiago, bere motorrak datu klinikoaren analisiak egiteko aukera ematen du, eta horrek Real World Dataren proiektuetan parte hartzeko eta eCROko lanak egiteko aukera ematen du. Izan ere, argitu duenez, “hasieratik ziur geunden osasun-datua zehatz, trazabilitate eta erabiltzailearentzat modu seguruan kudeatuko zuen tresna bat nahi genuela”.
NAIHAk “denbora errealeko kudeaketa eskaintzen du, modu digitalean eta automatikoan, edozein zaintza-puntutan, eta horrek aukera ematen du behar duten adineko pertsonei modu eraginkorrean zaintzeko”. Diezek adierazi duenez, “premiazko beharren aurrean konponbideak emateko komunikazio azkarra” lortu nahi dute, adineko pertsonaren zainketa-ingurunerako.
Orain, bere xedea da, Ubikareko CEOaren arabera: “NAIHAren bidez, adinekoen ekosisteman zerbitzuak hornitzen dituzten pertsona, profesional eta konpainia guztientzat irtenbide teknologikoa izatea, arreta behar den edozein zaintza-gunetan osasuna eta zaintza eman ahal izateko“. Horrela, etorkizunean, “osasunaren eta zainketen arloan Europaren errekonozimendua duen enpresa aktiboa izatea. NAIHA edozein osasun-prozesutan eta mundu klinikotan erabil daiteke”.
SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.