Euskadik «España Verde» marka turistikoaren urteko koordinatzaile lana amaitu du, eta balantzea egin du Asturias, Kantabria, Galizia eta Euskadiko autonomia-erkidegoen arteko aliantza horren Fitur Azokan emandako lekukoan. Ekitaldian, sailburuak iragarri du Galiziak hartuko duela bere gain 2024ko koordinazioa.
Javier Hurtado sailburuak «España Verde» markan batzen diren aliantzen garrantzia nabarmendu du, eta azpimarratu du erkidego bakoitzak elementu bakarrak dituela eskaintzeko, baina lurraldeen arteko lankidetza funtsezkoa dela nazioarteko turismo-eskaintza aberasteko. Espainia markaren sustapenaren garrantzia azpimarratu da, mundu osoan gehien aitortutako potentzia turistikoa baita.
Urteko lorpen esanguratsuenetako bat Espainia Berdeko Ekoturismoko Korridorearen proiektua bultzatzea izan da, Next Generation funts europarrekin finantzatua Espainiako Turismo Esperientzien Planaren bidez. Asmo handiko ekimen horren helburua da Ecotouringek Espainian egingo duen lehen ibilbide handia izatea, eta natura-gune babestuetan esperientzia ukigarriak eta merkaturagarriak batzea, natura-ondare kalkulaezina irudikatuz, modu jasangarrian zaindu eta partekatu nahi dena.
Sailburuak proiektuaren garrantzia azpimarratu zuen, eta Ekoturismoko Korridoreak Europako handiena izan nahi duela nabarmendu du. Ibilbide horri esker, turistek Espainia Berdearen «azpiegitura berdeak eta urdinak» esploratzeaz eta horietaz gozatzeaz gain, esperientzia bakar eta iraunkorrak sortuko dituzte.
Fam Tripei dagokienez (ohitzeko bidaiak), aurten egindako bost bidaien balantzea egin da, horietako lau aurrez aurrekoak eta bat birtuala. Fam Trips presentzialak Done Jakue Bidearen ibilbideetan, enogastronomian, hirietan eta ondare kulturalean zentratu ziren, baita natura eta ekoturismoan ere. Esperientzia horiei esker, turismo-industriako profesional nabarmenek gertutik ezagutu zituzten lurralde bakoitzeko turismo-helmugak eta -produktuak, Espainia Berdearen aniztasuna eta berezitasuna sustatuz. Fam Trip birtualak, esperientziaren bertsio berritzaileak, marka osatzen duten komunitateen eskaintza turistikoaren ikuspegi zehatza ematen die mundu osoko parte-hartzaileei.
Aurtengo promozio-une nabarmenetako bat Frankfurten egindako «Norte Diem» ekitaldia izan zen. Esperientzia artistiko-gastronomiko berritzaile horrek ikus-entzunezko baliabideak, gastronomia eta paisaiak uztartu zituen Espainia Berdearen aniztasun kulturala eta naturala sustatzeko. Ekitaldiak Alemaniako turismo-industrian garrantzi handia duten 60 gonbidatu inguru erakarri zituen, besteak beste, bidaia-agentzietako zuzendariak eta gerenteak, tokiko komunikabideak eta kulturaren eta enpresaren munduko preskriptoreak. Ekimen honek Euskadi, Kantabria, Asturias eta Galiziako aberastasun kulturala, natura eta gastronomia uztartzen dituen proiektu berritzaile baten hasiera adierazten du.
«España Verde» marka turistikoak hazkundean eta sendotzean aurrera egiten jarraituko du aurten, turismo jasangarrian eta kalitatezkoan erreferente gisa, sustapen-ekintzak eginez New Yorken, Londresen, Berlinen, Austrian, Zurichen, Milanen, Erroman edo Parisen, besteak beste.