Estatu Batuak aukera-merkatu gisa aurkezten da euskal enpresentzat, bere ekonomia sendoari eta garapenari esker. Egoera horri esker, enpresa askok aukerak bilatu dituzte kalitatea prezioaren gainetik dagoen sektoreetan. Hala ere, ikuspegi orokorrago bat behar da, Ipar Amerikako herrialdea osatzen duten estatu eta merkatuen aniztasuna kontuan hartzen duena, aukera horiek are gehiago bultzatzeko.
Azken urteotan, euskal enpresek merkatu horretan sartzeko estrategiak bultzatu dituzte, salmenta-metodoak eguneratuz eta merkataritza-sareak berrituz.
Egokitzapen hori errazteko eta Estatu Batuetako merkataritza-ekosistemaren ezagutzan sakontzeko, SPRI Taldean sartuta dagoen euskal enpresak nazioartekotzeko agentzia den Basque Trade & Investmentek (BasqueTrade) jardunaldi bat antolatu du datorren asteazkenean, ekainak 5, 8:30ean, Bizkaiko Bilbao Exhibition Centren (BEC), Makina-erremintaren biurtekoarekin bat eginez. Jardunaldiak Makina Erremintaren Klusterraren (AFM), Fabrikazio Teknologiaren Elkartearen (Association for Manufacturing Technologies, AMT) eta BECen lankidetza izango du.
Makina-erremintaren sektoreko adituek ere parte hartuko dute, hala nola Xabier Ortuetak, AFMko CEOak, eta Carlos Lasak, Garrigues lege-zerbitzuen nazioarteko enpresako bazkideak, Estatu Batuetako merkatu horren egungo eta etorkizuneko egoerari buruzko ikuspegi zehatza emango dute, baita merkatu horretako arrakasta maximizatzeko merkataritza-estrategiei buruz dituzten ezagutzak eta esperientziak ere.
Era berean, Sergio Ruiz de Larreak, ONA EDM elektrohigadurako konpainia industrialeko zuzendari komertzialak, bere euskal enpresak merkatu amerikar honetan izan duen ibilbidea partekatuko du mahai-inguru batean, AMTko presidente Douglas K. Woodsekin batera.
Ekitaldian Aitor Urzelai SPRI Taldeko zuzendari nagusiak, Xabier Basañez BECeko zuzendari nagusiak eta Jurdana Izagirre BasqueTradek Washingtonen duen bulegoko zuzendariak ere parte hartuko dute. Bertan Estatu Batuetako merkatuan interesa duten Makina Erremintaren sektoreko euskal enpresei haren egungo eta etorkizuneko merkataritza-estrategiei buruzko informazio zehatza ematea izango da helburua.
Esteka honen bidez eman daiteke izena.