Automozioaren euskal sektorea negozio-aukera berriak aztertzen ari da Txinan

0
Tech Day

Selective focus grey car parked in luxury showroom. Car dealership office. New car parked in modern showroom. Car for sale and rent business concept. Automobile leasing and insurance background.

Automobilgintzaren euskal sektoreak nazioartean hedatzen jarraitzen du, negozio-aukera berriak aztertuz. Zehazki, sektoreko 18 euskal enpresa joan den astean Tech-Day batean parte hartu zuten, eta beren produktuak eta gaitasunak Txinako jatorrizko ekipamenduen (OEM, ingelesezko siglen arabera) fabrikatzaile baten zuzendaritzari eta erosketa-ekipoei aurkezteko aukera izan zuten, Wuhú eskualde industrial garrantzitsuan.

Ekitaldia Automozioaren Euskal Klusterrak (ACICAE) eta Eusko Jaurlaritzak antolatu zuten, Basque Trade & Investment (BasqueTrade) SPRI Taldean integratutako euskal enpresak nazioartekotzeko agentziaren bitartez,  eta euskal enpresak Txinako hornitzaile estrategiko gisa posizionatzea izan zuen helburu.

Jardunaldiaren egitarauan, Wuhú-ko zenbait ekoizpen-instalazio eta industria-parke bisitatu ziren, tokiko gobernuarekin lankidetzan antolatuta. Bisita horietan, euskal ordezkariek bertatik bertara ikusi ahal izan zuten eskualdeko industria- eta teknologia-ingurunea.

Ekitaldi nagusiak bilera nagusi bat izan zuen, eta bertan Euskadiko ordezkariek euskal automozioaren sektoreko gaitasun industrialei buruzko informazioa partekatu zuten. Bestalde, Txinako ordezkariek euren ibilgailu modeloei, hurrengo merkaturatzeei eta nazioarteko estrategiei buruzko xehetasunak aurkeztu zituzten.

Era berean, Txinan ezarrita dauden osagaien euskal enpresek beren produktuak erakutsi zituzten erakusketa-gune batean, eta B2B bilerak egin zituzten marka asiarraren erosleekin.

Automobilgintzako merkatua Txinan

Txina automobilgintzako potentzia globala bihurtu da, 2023an 30 milioi ibilgailu baino gehiago fabrikatu ditu 2023an, ekoizpen-gaitasun handiak, berrikuntza teknologikoak eta nazioartean hedatzeko estrategia oldarkorrek bultzatuta.. Gainera, Asiako eskualdeko OEMek inbertsio handiak egiten dituzte atzerriko merkatuetan, eta muntaketa-instalazioak eta banaketa-sareak ezartzen ari dira Europan, Amerikan eta beste kontinente batzuetan.

Agertoki honetan, euskal automozio industriak presentzia garrantzitsua du Txinan, osagaien 17 enpresaren 69 ezarpenekin eta makinen eta zerbitzuen 19 ezarpenekin.