ABK Barakaldok sustatu du ekimena, Udalaren eta Inguralderen laguntzarekin, eta herriko 100 merkataritza-establezimenduren parte-hartzearekin jarri da abian. Horiek guztiek «espazio komertzial iraultzailea» partekatuko dute ingurune digitalean. Datozen hilabeteetan proiektuaren bigarren fasea martxan jartzea aurreikusten da, beste 100 establezimendura zabalduz.
Barakaldok ofizialki datorren ostiralean, urriak 4, irekiko ditu udalerriko «Merkataritza Zentro Handia» ren ateak, ABK Barakaldo elkarteak (Barakaldoko Udalarekin eta Inguralderekin elkarlanean) bultzatutako gune digitala, tokiko sektorearen ikusgarritasuna, salmentak eta merkataritza-jarduera online ingurunean sustatzeko.
«Sektorearen digitalizazioak ez du atzera bueltarik, eta ekimen bateratu honekin, askoz errazagoa izango da gure saltoki guztiak olatu egokira igotzea», adierazi du David Solla Inguraldeko presidenteak, proiektuaren aurkezpenean. Sollaren arabera, plataformak mugarri bat ezarri nahi du sektorearen etorkizunean, «mundu lehiakor batean establezimenduen presentzia bermatzeko oinarriak ezartzen dituelako».
Plataforma 100 merkataritza-establezimenduk irekiko dute, eta horiei beste 100 gehituko zaizkie, dagoeneko planifikatuta dagoen bigarren fasean. Izan ere, ABK-k adierazi du etorkizuneko zabaltzeetarako itxaron-zerrenda dutela, eta horrek agerian uzten duela ekimen honen proiekzioa.
«Proiektu honen helburua Barakaldoko merkataritza sustatzea da, merkataritza tradizionalaren erosotasuna azken teknologia digitalekin konbinatuz», ziurtatu dute ABKtik. «Gure tokiko negozioen aniztasuna islatzen duten produktu eta zerbitzu ugariez gozatzeko diseinatu den espazio iraultzailea da», adierazi dute.
Bere hitzetan, Barakaldo Merkataritza Zentro Handiak establezimendu fisikoaren onena ikuspegi digital berritzailearekin konbinatzen du, eta produktuen informazio zehatza, zuzeneko erosketa-aukerak eta nabigazio intuitiboa eskaintzen ditu. Horrela, plataformara sartzen diren pertsonek esperientzia paregabea izango dute, beren lehentasunetan oinarritutako gomendioei esker.
«Ekimen honek, parte hartzen duten negozioen ikusgarritasuna handitzeaz gain, bitartekorik gabeko bezeroekiko elkarrekintza zuzena ere sustatuko du, eta horrek merkatariei itzulera handiagoa eta kontsumitzaileentzat esperientzia egokiagoa bermatuko die», ziurtatu dute.