Ongizate, Gazteria eta Erronka Demografiko sailak aplikazio berritzailea garatzen du, gizarte-zerbitzuei buruzko informazioa herritarrei modu eskuragarriago, intuitiboago eta pertsonalizatuagoan hurbiltzeko

0

Eusko Jaurlaritzaren Ongizate, Gazteria eta Erronka Demografiko Sailak aplikazio digital berritzaile bat garatu du, Gizarte Zerbitzuen Euskal Sistemaren zerbitzu eta prestazio ekonomikoei buruzko informaziorako sarbidea errazteko. Informazioa herritar guztiei modu eskuragarrian, intuitiboan eta pertsonalizatuan hurbiltzeko sortutako tresna da.

Aplikazio berriari esker, erabiltzaileek erraz ezagutu ahal izango dituzte beren profilaren eta beharren arabera eskura ditzaketen zerbitzu eta prestazio ekonomikoak. Gainera, balorazioak eskatzeko eta baliabide egokiak eskuratzeko egin beharreko urratsei buruzko orientazioa emango du.

Gizarte-laguntza behar izan dezaketen pertsona guztiei zuzenduta dago, bai eta mendekotasun- edo desgaitasun-egoeran dauden pertsonak zaintzen dituzten senideei ere. Aplikazioak informazio-kanal tradizionalak osatzen ditu, ordeztu gabe. Hainbat gailuren bidez (telefono mugikorrak, ordenagailuak, etab.), erabiltzaileek beren udalerriko oinarrizko gizarte-zerbitzuei buruzko informazio geolokalizatua eskuratu ahal izango dute, bai eta foru-webguneetarako estekak ere, probintzien eskumeneko baliabideetarako.

Aplikazioak, bere ezaugarri nagusien artean, informazioa eskuratzeko bi bide eskaintzen ditu: bilaketa gidatu bat, datu pertsonalik sartu beharrik gabe, erabiltzen duen pertsonaren egoeraren arabera zerbitzuak eta prestazioak iradokitzen dituena, eta Gizarte Zerbitzuen Euskal Sistemaren katalogo osoa zuzenean kontsultatzea. Era berean, PDF fitxak sortzeko eta WhatsApp bidez informazioa partekatzeko aukera ematen du, eskuragarri dauden baliabideetarako sarbidea eta hedapena erraztuz.

Tresna digital hori Eusko Jaurlaritzak informazioa herritarren eskubide gisa erabiltzeko duen estrategiaren barruan kokatzen da, Gizarte Zerbitzuei buruzko 12/2008 Legea betez. Gainera, EAEko Gizarte Zerbitzuen II. Plan Estrategikoan jasotako ekimenen parte da, gizarte-zerbitzuak ematean irisgarritasuna eta pertsonalizazioa hobetzeko.

Aplikazio hori etengabe hobetzeko ikuspegiarekin garatu da, erabiltzaileen esperientzian eta haien diseinua optimizatzeko aukera eman duten irisgarritasun-azterlanetan oinarrituta. Tresnak eboluzionatzen jarraituko du, hobekuntza berriekin eta herritarren ekarpenekin.

Gizarte-zerbitzuen informazioa eskuratzea oinarrizko eskubidea da, eta ekimen honen helburua informazioa modu proaktiboan bermatzea da, baliabideak behar dituztenei hurbilduz. Aplikazio berri horrekin, Eusko Jaurlaritzak gizarteratzearekin, gizarte-ongizatearekin eta herritarren eskubideak benetan erabiltzearekin duen konpromisoa indartzen du.

Informazio gehiago: https://gizarte-zerbitzuak.behatuz.eus/