Ibilgailu industrial batzuek emuladoreak erabiltzen dituzte sistema hori ezeztatzeko eta tona askotako kamioiek motorrak AdBlue kontsumitu gabe funtzionatu ahal izateko. Ikuskapenek agerian utzi nahi dute iruzur hori.
Beste helburuetako bat gidatzeko eta atseden hartzeko ezarritako denborak betetzen diren, takografoa manipulatu den edo zama baimendutakoa baino handiagoa den eta ongi eutsita dagoen kontrolatzea da. Autobusen kasuan bidaiariek segurtasun-uhala jantzita duten zainduko dute.
Sonia Díaz de Corcuera Eusko Jaurlaritzako Trafikoko zuzendariaren esanetan, “bereziki zaindu behar dira salgaiak eta pertsonak garraiatzen dituzten ibilgailuak; izan ere, istripu batean kamioi bat edo autobus bat inplikatuta egoteak ondorio larriak izan ditzake. Gidari guztien ardura da mugikortasun segurua eta iraunkorra bermatzen laguntzea”.
Kamioiak eta autobusak zaintzeko eta kontrolatzeko kanpainak trafikoa eta garraioa zaintzeko eta kontrolatzeko aurtengo urte osorako programatutako 46 kanpainen egutegiaren barruan sartzen dira.