Euskadi Bono Dendaren azken kanpainak 10 milioi euro baino gehiago eman dizkio Euskadiko saltoki txikiei.

0
PRUEBA

Asteburu honetan amaitu da Euskadi Bonu Dendaren kanpainaren hirugarren edizioa. Ekimen hori Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren ekimena da, Euskadiko hurbileko merkataritzan kontsumoa sustatzeko, beste euskal administrazio batzuekin (toki-erakundeak eta foru-aldundiak) lankidetzan.

Hirugarren edizio hau 2 epetan egin da, eta abenduaren 4an bigarren epea itxi da trukatutako 492.000 bonorekin, hau da, 4,9 milioi eurorekin. Lehenengo fasean trukatutakoak gehituz gero, hirugarren edizio honen zenbaketak 10 milioi euro eta erabilitako milioi bat bonu gainditzen ditu, hau da, % 99ko exekuzioa eta 30 milioi euroko guztizko injekzioa merkatuan, azken zifrak itxi gabe.

Euskadi Bonu Dendaren lehen ediziotik, Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren konpromisoa izan da ahalik eta erakunde gehien biltzea, tokiko merkataritzari laguntzeko ekimen horretan ahaleginak koordinatzeko. Hala izan da hiru edizioetan zehar, aldundiek eta udalek lagundu baitute beren lurralde eta udalerrietan bonuen kopurua indartzen.