Vidext-ek Adimen Artifiziala erabiltzen du bideo profesionalak sortzeko

0

Bideo marketina Interneten argitaratzen den eduki guztiaren % 89 da. Bezero potentzialei nola lan egiten duten eta zerbitzuak nola kontrata ditzaketen erakusteko edo, besterik gabe, beren motibazioak eta izateko arrazoia azaltzeko, gero eta enpresa gehiagok jotzen dute ikus-entzunezko formatura beren negozioei beste aire bat emateko. Vidext euskal startupak, ordea, ikus-entzunezko eduki horren gehiengoa formatu tradizionalean egiten jarraitzen zela ohartarazi zen, hau da, estudio batean, pertsona bat kamera baten aurrean zegoela, eta horrek ekoizpen-prozesu luze eta garestia zekarren.

Eduki horiek modu azkar, erraz eta merkeagoan ekoizteko, enpresak Adimen Artifizialaren laguntzarekin, software bat sortu du bideo profesionalak egitea ahalbidetzen duena, kamera, aurkezle edo mikrofonorik erabili gabe. “Gure teknologiak enpresei komunikazio bisual eta eraginkorragoa sortzen laguntzen die, denbora eta kostua % 70eraino murriztuz”, azaltzen dute ardunek startuparen webgunean.

Vidext-ek garatutako softwareak testuak pertsona errealen aurpegiarekin sinkronizatzeko aukera ematen du, abatar baten formatuan, online formazioak, bideotutorialak eta bideo profesionaleko komunikazio ugari eskaintzeko. Era berean, mezuak 40 hizkuntzatara baino gehiagotara itzultzeko aukera ematen du, aurrekonturik edo grabazio-kostu handirik gabe ordainduz. Praktikan, bezeroak bere abatarra aukeratzen du, hau da, webgunean eskuragarri dagoen bat, hark esatea nahi duen testua bidaltzen du eta, minutu gutxi batzuetan, startupak sortutako teknologiak irudi hori mezuarekin sinkronizatzea lortzen du.

Vidext-ek eskaintzen dituen abantaila nagusien artean hauek nabarmendu daitezke: bideoen produkzio-kostua % 70erainoko aurrezpena lortzen da, enpresen mezuen xede-taldeak informazioaren atxikitzea hobetu dezake, eta bideoak azkarrago sortzen eta prozesatzen dira, formatu tradizionalagoekin alderatuta. “Aukera ematen diogu enpresako edozein pertsonari minututan marketineko bideoak sortzeko eta zure kanpo-komunikazioari balio erantsia emateko”.

Interneten bideoak ekoizteko modu berritzaile horren sortzaileak Jon Enriquez eta Beñat Arrizabalaga dira, biak Mondragon Unibertsitateko Lidergo eta Ekintzailetza Graduko ikasleak, eta hasiera-hasieratik ikusi zuten teknologia disruptibo horren negozio-bideragarritasuna. Ideia 2020aren amaieran sortu zen, enpresa-graduko azken ikasturteko proiektu gisa, nahiz eta enpresa ez zen 2021eko uztailera arte sortu.

Gaur egun, bere enpresak 50.000 euro inguru fakturatzen ditu urtero, eta 250.000 euroko finantzaketa-errondan murgilduta dago. Bezeroen artean El Corte Ingles, Fagor eta Mondragon Unibertsitatea ditu.