Libertad Avenue jasangarritasunaren eta gama altuko produktuen aldeko apustua egiten duen oinetako eta osagarriak ekoizten dituen marka aitzindaria da. Bere jantziak eskuz diseinatu eta fabrikatzen ditu beren bizitza erabilgarria luzatzeko eta horren bidez, modaren industriako hondakinak murrizten laguntzeko. Konpainia honen beste ezaugarri bereizgarri bat oinetakoak eta osagarriak behin eta berriz konpon daitezkeela da, eta horri gehitu behar zaio fabrikazio-prozesuen ingurumen-inpaktua ahalik eta gehien murrizteko, bere produktu guztiak Iberiar penintsulan fabrikatzen dituela.
Konpainiaren negozio-ideia Carla Peirano txiletarraren buru geldiezinatik sortu zen, hain zuzen ere, berak hirian zehar bizikletaz egindako bidaietan. Ibilaldi horien ondorioz, oinetako berrien konponketa nola konpondu pentsatu zuen. “Aitarengan pentsatu eta esan nion neure buruari: behin eta berriz konpondu daitezkeen zapatak egingo ditut, pedalei eragiteaz nekatu arte gozatzeko. Horrela jaio zen Libertad Avenue”, azaltzen du bere webgunean ekintzailea.
Bere ezaugarri bereizgarrietakoa tokiko fabrikazioan oinarritutako oinetako jasangarriak ekoizten dituela da; horri esker, karbono-isuria saihesten laguntzen da eta ekoizpen-katea erabat kontrolatzen da. Horretarako, material birziklagarriak erabiltzen ditu, hala nola pneumatiko birziklatuzko zolak, eta eragin ekologiko txikiko diseinatutako landare-tinduak. Produktu horiez gain, enpresak osagarriak merkaturatzen ditu, txirrindulariei erabilgarritasun eta segurtasun handiagoa eskaintzean dituztenak.
Erosotasuna eta segurtasuna dira Peiranok bere produktuei gehitzen dizkien funtsezko bi aspektu. Izan ere, Libertad Avenueren oinetakoak ergonomikoak dira eta hiriko txirrindulariei eguneroko segurtasuna ematen dieten islagailuak dituzte. Prestazio horiei inpaktu ekologiko txikiko eta berrerabilitako materialak gehitzen zaizkie, oinetakoei itsaspena eta bizitza luzeagoa ematen dietenak. Era berean, enpresak sortutako arropa erraz konpontzeko modukoa da, kalitate handiko materialak erabiltzen dituelako. “Gure produktuen produkzio-urrats bakoitzean, pertsona erdigunean jartzea da gure asmoa”, azpimarratzen dute konpainiatik.