Donostiako tokiko merkataritzari laguntzeko kanpaina amaitu da

0
PRUEBA

Covid 19 pandemiak eragindako krisi ekonomikoa dela eta, Donostiako Udalak sustapenaren bidez aktibatutako Ekonomia Suspertzeko Planaren (PREK) esparruan, amaitutzat eman da bonuak saltzeko kanpaina. Kanpaina maiatzaren 27an hasi zen, ia 29.000 bonorekin. Guztira, horien % 70 saldu dira, eta, beraz, balantzea positiboa da.

Bultzada Ekonomikoko zinegotzi Enrique Ramos sozialistak adierazi zuenez, «Kanpaina honekin frogatuta geratu da herritarrek tokiko merkataritzaren sustapenean parte hartzen dutela, sektore hori babesten duten kontsumo-erabaki indibidualak hartuz, merkataritza elektronikoa plataforma global handien bidez hedatzearen aurrean. Badakigu lehentasuna beti izango dela arreta fisikoa, lokalean, dendan edo tabernan, baina hori Interneten presentzia ezartzeko edo indartzeko aukera ere bada, eta hori ezinbestekoa da hilabete hauetan «.

Pandemiak eragindako krisiaren aurrean sektore ekonomiko ahulenei arreta berezia eskaintzeko asmoz, Donostiako Udalak hainbat neurri eta laguntza aktibatu zituen. Horietako bat ‘Donostia Market Plaza’ martxan jartzea izan zen.

Lehen fasean, erosketa-bonuen sistema batekin eta produktuak edo zerbitzuak etxez etxe eskaintzen dituzten establezimenduen direktorio batekin estreinatu zen. Horren bidez, 28.960 erosketa-bonu jarri ziren zirkulazioan, eta herritarrek online erosi ahal izan zituzten. Fase hori amaitu ostean, 400.000 eurotan baloratutako 20.264 bonu saldu dira.